doar ia aminte


doar ia aminte

când n-am mai ştiut în care parte mă poartă valul zilelor
şi am simţit că pretutindeni sunt departe
oridincotro m-aş fi uitat
ori încotro aş fi făcut un pas
acelaşi ţărm stâncos după perdeaua sorţii
mi se arăta,
n-am disperat.

străbătut-am câmpii şi păduri cu şerpi încolăciţi ca iedera,
vicleni,
îşi plămădeau veninul pe sub sub frunze.
am navigat fără busolă pe mări învolburate,
pe munţi m-am căţărat,
căutându-mă.

cu tâmpla rezemată-n palme mă uit în urmă
nu-mi-este frică de aduceri aminte.

nici tu, nu dispera… copilul meu,
doar ia aminte!

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

