cântă primăvara


din muguri noi ies frunzele perechi
mi-e drag de cineva, e primăvară.
drag, drag, cântă-n crengi ploaia şi vântul.
iar crengile dansează în ploaie,
legănate de vânt, îngânând:
drag mi-e cineva, drag, drag,
tare drag.
-dorul, durerea şi spaima
de noaptea orbului, sunt atât de departe,
necunoscute,
când cântă primăvara-

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la cântă primăvara

  1. „-dorul, durerea şi spaima
    de noaptea orbului, sunt atât de departe,
    necunoscute,
    când cântă primăvara-”

    Poem în ton cu anotimpul, încărcat de căldură sufletească. L-am citit cu plăcere, Lia, am văzut că l-ai postat şi pe Amprente Literare, sunt sigur că va fi apreciat.

    Gânduri bune din partea noastră, la sfârşit de săptămână!

    • rolia2012 zice:

      Mulţumesc din suflet, Cristian! Trecerea ta pe aici şi semnul lăsat mă bucură nespus de mult.
      Postez cu drag, deşi cu emoţie de fiecare dată, pe Amprente Literare. O spun iar… sunt onorată de invitaţia voastră. Mă bucură mult să fiu alături de atâtea condeie pline de har.
      Am să pun aici, pe blog, cu permisiunea voastră, eticheta „Sunt membru al Cenaclului Amprente Literare”.

      Gânduri bune şi din partea mea. Un sfârşit de săptămână în tihnă, dragii mei!

      • Ha, ha, i-am citit Geaninei răspunsul tău şi amândoi ne-am bucurat. Nu este nevoie de acceptul nostru, Lia, dar suntem bucuroşi fiindcă doreşti să faci asta. Înseamnă că te simţi bine în cenaclu – literar şi nu numai – şi asta contează cel mai mult.
        Spor la scris şi o seară cât mai plăcută să ai, alături de cei dragi!

      • rolia2012 zice:

        Voisem de mult să fac asta doar că îs habarnistă în domeniul IT şi am rugat pe cineva să mă ajute.Nu am ştiut, oricum nu o făceam fără să vă spun. E ok aşa. Sper să aibă timp zilele acestea şi va apărea pe blog eticheta…
        Da Cristian, mă simt bine în cenaclu, îmi place atmosfera şi modul cum administraţi, conduceţi cenaclul. Este într-adevăr o atmosferă plăcută, incitantă. Dar se ştie, „Omul sfinţeşte locul”.
        Mulţumesc încă o dată. O seară maximă, vouă!
        Spor la scris…

  2. Geta zice:

    Drag din drag,ce frumoasa e primavara si sentimentele ce le determina,frumos Lia!:)

  3. rolia2012 zice:

    Mulţumesc mult, Geta!
    Te îmbrăţişez cu drag, o seară caldă, liniştită!

Lasă un răspuns

