un strigăt alb, în vânt


de veacuri, cu o mină solemnă, gravă,
străbunii au durat în piatră
istoria acestui neam.
cu marile lor convingeri
pregătind neatârnarea.

azi par poveşti pe care unii le neagă

suntem copleşiţi de o grea şi nesfârşită derută.
este era celor ce ne-au supus voinţei lor.
suferinţă în sărbătoare,
închipuire.
am împrumutat veşminte, nume, obiceiuri.
ne-am lepădat cămaşa străbunilor
de nimeni siliţi.
mărşăluim desfrânat
toţi. cu mic şi mare.
fără tăgadă, într-un târziu,
viitorul ne va judeca
elanurile, greşelile, forţa, laşitatea
şi cum ne scriem istoria.

amar mă arde. un strigăt alb,
în vânt.

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la un strigăt alb, în vânt

  1. Geta zice:

    Aceste trairi le am si eu 🙂

  2. „mărşăluim desfrânat
    toţi. cu mic şi mare.
    fără tăgadă, într-un târziu,
    viitorul ne va judeca
    elanurile, greşelile, forţa, laşitatea
    şi cum ne scriem istoria.”

    Am recitit cu plăcere, Lia… Gândurile noastre bune şi o duminică frumoasă…

    • rolia2012 zice:

      Să sperăm că vor veni şi zile mai bune, vorba ta de fapt… eu parcă nu mai am putere să sper…
      Mulţumesc mult, Cristian!
      Gândurile mele bune, vouă. Îmbrăţişeaz-o pe Geanina din partea mea, cu drag. Mult spor în toate, o seară în tihnă, dragii mei, dragi prieteni virtuali!

Lasă un răspuns

