sub pala de vânt aridă


am visat o lume,
dar tu, pământul din vis,
ai ales să rămâi departe şi singur,
cu durerea ta.
degeaba au înflorit regina nopţii şi caprifoiul
căci străine-mi devin toate şi mâinile tale la fel.
depărtării, ai căscat depărtări.
macii roşii se ofilesc în lanul de grâu,
se desprind petalele de trandafir
cu fiecare duminică dimineaţă.
şi-mbătrânim, iubite,
sub pala de vânt aridă.

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la sub pala de vânt aridă

  1. Geta zice:

    Frumos si trist,Lia.

    • rolia2012 zice:

      Mulţumesc, Geta. Viaţa este tristă uneori… dar de aceea este al dracului de frumoasă şi trebuie să-i străbatem hăţişurile până la capăt.

  2. anahoret2007 zice:

    Poate ar mai trebui lucrate puţin primele patru versuri.
    În rest… na! Poeziile tale bune! 🙂

    • rolia2012 zice:

      Hmmm, poate că… dar voi lăsa aşa. Acolo este punctul de sprijin al acestei poezii, în primele patru versuri.
      Mulţumesc mult, Anahoret, pepereche-mi… duminică faină, vouă!

  3. Lia, l-am citit cu plăcere şi pe Amprente, l-am recitit cu plăcere şi aici… Toate gândurile bune pentru voi, la ceas de seară! Spor în continuare! 🙂

    • rolia2012 zice:

      🙂 Mulţumesc frumos, Cristian. Cuvintele tale mă bucură nespus de fiecare dată.
      Din tot sufletul vă doresc o seară magică, plină de bine şi frumos… aşa cum sunteţi şi voi.
      Mult spor în toate. Doar gânduri bune din Maramu’, dragii mei oameni deosebiţi…

Lasă un răspuns

