mă iartă Doamne


în pustiu şi zadarnice îmi par acum toate
am obosit
trăind am încercat de toate din iubire
am păcătuit fără de voie
cât am putut Doamne
respectat-am poruncile cerului
am crezut în ele şi-n oameni
cum în multe am crezut în viaţă
Doamne viaţa simt
cum se scurge treptat din mine
odată cu încrederea
cu fiecare trădare deziluzie şi fum înhalat
fumez ca de obicei
deşi ar trebui să mă las
îmbătrânesc Doamne
în prag de sărbători
mă gândesc la o casă cu verandă albastră
cu gutuii şi muşcate în ferestre
la lumina caldă pâlpâind în noaptea geroasă
la colindele cu leru-i ler şi florile dalbe
Doamne mai lasă în oameni frumuseţe
şi lumină pentru bucuria măsurii
cu mâna tremurând scriu
mă iartă Doamne

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la mă iartă Doamne

  1. Anonim zice:

    Foarte frumos Lia inainte de sarbatori:)

  2. Dumnezeu e plin de bunatate, si apreciaza o inima sincera care-si recunoaste neputintele, si e gata sa ajute persoana sa se schimbe ca apoi sa traiasca intr-un mod diferit, onorandu-L pe El. Iti doresc o zi cat mai minunata draga Rolia.

  3. Pentru ca traim vremuri crizate si nu-mi ajung banii sa cumpar cadouri pentru toata lumea, iti ofer,in loc de cadou, o nominalizare la Blog of the year 2012 . Sarbatori fericite! http://comentatoramator.wordpress.com/2012/12/17/blog-of-the-year-2012-6/

  4. rolia2012 zice:

    Multe mulţumiri! Un cadou neaşteptat, dar primit cu plăcere!
    Din Maramureş cu drag, doar gânduri bune…

Lasă un răspuns

