Nominalizare la Liebster Award


Am primit o nominalizare la Liebster Award. Mulțumesc http://comentatoramator.wordpress.com/2013/02/23/nominalizare-la-liebster-award/
pentru… Nu cred că merit. Dar îţi mulţumesc, comentator!

Regulile sunt:

1.Numeşte şi mulţumeşte persoanei/blogului care ţi-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de unsprezece întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4.Nominalizează nouă bloguri pe care la admiri şi au mai puţin de două sute de urmăritori.
5.Anunţă nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

Unsprezece lucruri despre mine :

1. Uneori sunt cu capul în nori de dimineaţă până seara!
2. Beau o singură cafea (tare, cu un strop de zahăr) dimineaţa.
3. Fumez şi ar trebui să mă las, dar nu o fac pentru că îmi place.
4.Îmi plac câinii şi oamenii. Şi mai ales acei oameni care-şi spun franc părerea, dar într-un mod civilizat. Nu-mi plac pisicile şi pisicoşii:). Îi ador pe cei care deţin simţul umorului.
5. Ador drumeţiile. Îmi place muntele.
6. Mă agasează, până la scârbă proştii. Cu atât mai mult cei cu diplome. Nu-mi plac „urâţii”, aroganţii şi cei orgolioşi peste măsură… de lingăi şi ipocriţi nici nu mai pomenesc. 😀
7. Nu mă supăr uşor. Iar atunci când mă supără cineva, îmi trece repede, dar nu uit, deşi iert.
8. Beau de sting! :)). Glumesc. Beau la ocazii şi uneori acasă, când sunt foarte obosită. Prefer o tărie. Pălinca de Maramu’. 🙂
9.Îmi iubesc ţara, prietenii şi familia!
10. Sunt destul de rezervată în a-mi da cu părerea despre cineva, ţin cont de prima împresie, intuiţia mă ajută foarte mult să-mi formez o părere corectă din prima.
11. Fac destul de des greşeli gramaticale, de ortografie, nu neapărat din necunoaştere. Uneori sunt repezită şi superficială. Huh, am spus cam multe despre mine…

Întrebările adresate de Comentator:

1. Ce carte ai citit ultima dată? Când?
Citesc zilnic şi cam tot ce-mi cade în mână. Acum recitesc Dostoievski, „Fraţii Karamazov”.
2.Care este animalul tău preferat?
Câinele.
3.Care a fost momentul în care ai realizat că nu mai eşti copil?
Încă n-am realizat. O parte din mine a rămas copil. 
4.Asculţi muzica des?
Aproape zilnic.
5.Crezi că ai reuşi să te desparţi de telefon pentru o săptămână?
Fără niciun efort.
6.Când esti supărat(ă) , cum te calmezi?
Depinde cât de supărată sunt şi din care cauză. Dacă-s foarte nervoasă, mă calmez spărgând un pahar, o farfurie… depinde ce am la îndemână. Sau trântesc o uşă. 😀
7.În câte categorii se împart oamenii?
În… oameni şi oameni.
8.Care e mâncarea ta preferată?
Carnea albă şi cam tot ce este legumă sau fruct.
9.Cu ce obiect te-ai asemăna?
🙂 Huh, grea întrebare… dar voi încerca să răspund… cu o pietricică din montura unui inel.
10.Ai putea ierta infidelitatea partenerului/partenerei de viata ?
Categoric…! 😛
11.Eşti multumit(ă) de viaţa pe care o duci?
Ar mai încăpea…

Întrebările formulate de mine pentru nominalizaţii mei :

1. Cum te trezeşti dimineaţa, vesel(ă) sau ciufut(ă)?
2. Ce înseamnă pentru tine a fi matur(ă)?
3. Cât de responsabil(ă) te consideri pe o scară de la 1 la 10?
4. Cât de necesară crezi că ar trebui să fie o diplomă în căutarea unui job?
5. Numeşte trei persoane publice care ar putea fi date drept un exemplu demn de urmat.
6. Ce ai face dacă te-ai trezi peste noapte ruşinos de bogat(ă)?
7. Dar învers, de te-ai trezi ruşinos de sărac(ă)?
8. Există măcar un om, (cu excepţia celor din familie) căruia ai vrea să-i mulţumeşti cu tot sufletul pentru ceva?
9. Cât de mult contează pentru tine aparenţele?
10. Ce ai schimba din mersul lumii dacă ţi-ar sta în putere?
11. Cât de sincer(ă) ai fost în răspunsuri, pe o scară de la 1 la 10? 😉

Nominalizările mele:

1. http://comentatoramator.wordpress.com/
2. http://1traducator.wordpress.com/
3. http://pompiliualexandru.wordpress.com/
4. http://iulianes31.wordpress.com/
5. http://ioanalexandru.wordpress.com/
6. http://garapentrudoi.wordpress.com/
7. http://fotografieurbana.wordpress.com/
8. http://lakeoftears.wordpress.com/
9. http://ioanstoenica.wordpress.com/

Sunt mai multe blogurile  care mie-mi plac şi aş fi vrut să le nominalizez, chiar dacă nu ştiu câte persoane le urmăresc, pe unele s-ar putea să le ştiţi, al Geaninei şi al lui Cristian Lisandru de exemplu şi ar mai fi… Dar lista fiind limitată la numărul 9, mă opresc.  Le mulţumesc şi îi asigur de preţuirea mea pe cei care îmi citesc blogul şi al căror blog îl urmăresc cu mare drag.

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în diverse.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Nominalizare la Liebster Award

  1. Meriţi! Meriţi mai multe decât ai putea crede!

  2. Pingback: Am primit o nominalizare la Liebster Award | iulianes31

  3. Gândurile noastre bune pentru tine, Lia! Spor la scris!

  4. Pingback: Cu drag, pentru voi toate ! | Gară pentru doi

  5. Pingback: În fine, am pus botu’ la o leapşă ! | Gară pentru doi

Lasă un răspuns

