Răspund unei provocări :). Георге Саучук spune: eram curios cum ar suna Călimara recitată de tine…


Să vedem, sunt curioasă George Sauciuc cum ţi se pare… şi nu doar ţie… deşi poate trebuia să schimb un pic primul vers şi să spun: „Mi-ai dăruit frumos domn…” având în vedere că-s femeie şi-s cât se poate de normală :)).
Dar să las vorbăria. Ascultaţi asta:

🙂 O duminică frumoasă tuturor celor care vizitaţi acest blog.

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în Film şi muzică, Poezie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Răspund unei provocări :). Георге Саучук spune: eram curios cum ar suna Călimara recitată de tine…

  1. Principalul este că te pricepi la a recita poezii… Din fericire lipseşte sacadarea strofelor, rima fiind ascunsă literar în proză.
    Aşa se recită o poezie. Felicitări

  2. Felicitări! Mircea a spus totul 😉
    Mi-a făcut plăcere să ascult şi să reascult. Mulţumesc frumos pentru supriză

    • Lia zice:

      Eu îţi mulţumesc! Mă bucur că „n-am dat-o în bară” rău de tot, am o mică bâlbă peste care aţi trecut cu vederea.
      Chiar mi-a făcut plăcere… şi trebuie să mulţumesc unui om deosebit care m-a ajutat foarte mult şi mi-a editat acest clip, fără el nu aş fi reuşit.

Lasă un răspuns

