ce bine ar fi… dacă ar fi posibil


mi-a trecut prin gând că aş vrea
dacă ar fi posibil… ce bine ar fi
să mă ascund într-o rază de soare
să te-nvăluiesc în căldură,
ca să-ţi luminez chipul, ochii, calea.
dacă ar fi posibil… ce bine ar fi, pentru că
m-aş putea ascunde într-o rază de lună
strecurându-mă prin fereastră în fiecare noapte
ca să-ţi mângâi fruntea îngândurată
şi ţi-aş înlocui spaimele cu vise.
mă gândesc uneori că, m-aş ascunde într-un strop de ploaie
ca să-ţi răcoresc tâmplele, ochii, buzele,
pentru a-ţi spăla grijile şi crisparea de pe faţă.
ce bine ar fi… dacă ar fi posibil
aş vrea să mă ascund într-o frunză,
ca să călătoresc spre tine în fiecare toamnă
când se-mbracă pădurea în aramă
să aştern covor pe aleile străbătute de paşii tăi.
ori, de-aş putea, m-aş ascunde într-o pală de vânt,
să îţi şoptesc de drag, de dor,
să-ţi pot spune când îţi lipsesc, că îmi lipseşti.
sau m-aş ascunde în gândurile şi-n toate tăcerile tale,
pentru că mi-ar plăcea să simţim împreună
soarele, luna, ploaia, frunza, vântul…
redescoperind zi de zi valenţele iubirii
am putea fi mereu umani, calzi şi vii.
ce bine ar fi… dacă ar fi posibil.

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la ce bine ar fi… dacă ar fi posibil

  1. Dar te regăsesc ascunsă-ntr-un vers
    Ce freamătă a adiere de vânt neastâmpărat
    Și ritmul simțirii-l transmiți ca o undă
    Ce ne leagănă în lumina gândirii.
    .
    Mulțumesc pentru contemplare, Lia.

    • Lia zice:

      Eu îţi mulţumesc, Petre!

    • Doina R\ndunica Anton zice:

      Prin poezie totul e posibil …Încearcă să fi una cu ea…Altfel e o foarte frumoasă scrisoare de dragoste…

      • Doina R\ndunica Anton zice:

        „să fii,”scuze pt graba de la comentariul deja postat..

      • Lia zice:

        Mulţumesc pentru vizită şi citire… sunt una cu ceea ce scriu şi-mi este suficient. Nu scriu dacă nu simt sau nu gândesc aidoma celor scrise. Cum nu-s poetă, nu pot evalua corect ceea ce scriu, dacă spuneţi că nu-i poezie, aşa o fi, nu vă contrazic… şi vă respect opinia.

  2. Ooo, ce bine ar fi…
    Am visat cu ochii deschişi, Lia! Mulţumesc!

  3. succesulpe zice:

    Gandul este suficient. Daca cuvantul il completeaza atunci dorinta prinde viata!

  4. Lia zice:

    :)) A… aha…
    Mda, uneori e suficient a şti că există gândul…

  5. abbilbal zice:

    No serbus tu dragă. Am vint și IO la o Zacuscă.
    Să ai o zi faină și liniștită. Weekend plăcut !

    • Lia zice:

      Serbus, Liviule, bine ai zinit! Huh, s-au cam încurcat comentariile… să nu zic borcanele… da’ nui bai… tot un „drac” şi o zacuscă şi poezeaua asta :)))))

      Toate cele bune, sănătate…

Lasă un răspuns

