în eventualitatea că unii nu ştiu… câteva date pe wiki…

http://ro.wikipedia.org/wiki/Florian_Pitti%C8%99

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în diverse..., Film şi muzică. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la

  1. Dan zice:

    Despre trio-ul ăla cu Anda Călugăreanu şi Dan Tufaru s-ar putea spune mai multe. Dar de, erau tineri şi ei … 😆

    • Lia zice:

      Nu cunosc… de altfel nu m-am dat nicicând în vânt după picanterii intime, şşşt, nu mai spune nimănui că n-am cultură… 😀

      • Dan zice:

        Asta face parte din cultura şanţului. Iar şanţul e o chestie de pe lângă drum cu care de obicei doar beţivii fac cunoştinţă. În cazul ăsta George Stanca povestind şi eu cu încă vreo trei ascultând, cu nişte (mai mulţi) ani în urmă, la o sticlă de vin într-o cârciumă.

  2. Lia zice:

    Măi, uitasem să pun ghilimele când am scris cultură… dar acu mă bucur că n-am făcut-o… am aflat că avem cam aceeaşi părere… am spus cam deoarece io zic de obicei că asta-i cultura de coafură şi aprozar 😛

    Hmmmm, interesant, mi-ar place să te ascult la o cană cu vin… 😉

Lasă un răspuns

