corzi întinse gata să plesnească


într-o dimineaţă de octombrie ceţoasă
de cinci ori bătuse ceasul dintr-o turlă nevăzută
un sunet medieval mă trezise
mai întâi am tăcut am cântat
am râs şi-am plâns de dor
aduceri aminte şi zădărnicie
mai apoi îmbrăţişat-am treptat
insomnia nopţilor de toamnă
inundate cu speranţe temeri renunţări
îmbrăcat-am haina tăcerii dragul meu
deseori gândurile tale ajung la mine
vibrează a regăsire cu tâmplele argintate
ca nişte corzi întinse gata să plesnească

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la corzi întinse gata să plesnească

  1. Bine te-am regăsit, dragă Lia! Mă temusem că ai uitat de noi, dar mă bucur că ai revenit la fel de frumos și lin!

  2. Lia zice:

    Mulţumesc, Petre… n-am plecat nicăieri, a fost doar o mică pauză, nu-s prea vorbăreaţă…doar uneori mă apucă şi pe mine „limbariţa” şi atunci înşir vrute şi nevrute. Nu, nu v-am uitat… „v-am trecut pragul” chiar dacă n-am lăsat semne de trecere peste tot.

  3. Minunat. Îmi place mult! Felicitări! 🙂

  4. anahoret2007 zice:

    Mai ai loc în casetuţa aia cu poezii bune? 🙂

Lasă un răspuns

