de ce te uiţi de sus la mine


de ce te uiţi de sus la mine, sulemenito?
îmi-e curat obrazul, deşi am riduri…
cum naiba să nu am?
doar am trecut prin viaţă,
am râs, m-am încruntat,
copii am legănat şi m-am schimonosit în joacă;
iar anii, rând pe rând, mici semne au lăsat.
a! nu am bani de botox, silicoane, operaţii?
nu, nu am. dar, de-aş avea;
mă jur pe ce-am mai sfânt, că nu mi-aş injecta
şi nici nu m-aş tăia!

de ce te uiţi de sus la mine, despuiato?
n-am ţoale din paris, roma, londra sau dubai,
new york… de la firme renumite!?
nu, nu am. dar, zău, că nu îi niciun bai.
cât am hainele curate
şi îmbrac ce îmi stă bine…
atrag privirile ca om,
nu pentru ţoala de pe mine!

de ce te uiţi de sus la mine, încâlcito?
mi-e părul lung, curat şi îngrijit,
chiar dacă printre fire,
răzleţ, raze de lună-au răsărit.
să le ascund?
zadarnic, nu ştiu ce aş câştiga;
m-aş amăgi-n oglindă cu „tinereţea” mea!?

te uiţi de sus la mine,
sulemenito, despuiato, încâlcito,
pentru că las ale vieţii urme la vedere
şi tot ce mi-a fost dat de mama,
prin a naturii vrere?!
sunt o femeie simplă; nu sunt ca o arătare
şi nici un „produs” -ca tine- cu termen de expirare!
când mă trezesc dimineaţa şi-n oglindă-mi privesc faţa
este aceeaşi de cu seară… poate un rid în plus
dând farmec, vârstei, anilor de viaţă.
fiind un om ce n-o ascunde, ştiind prea bine că îi are,
-nu tresar; gândind că iară, „trebe mers la reparat”-

sulemenito, despuiato, încâlcito,
de ce te uiţi de sus la mine?!

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la de ce te uiţi de sus la mine

  1. Că bine le-ai mai zis, dragă Lia!
    Să ai parte de o zi fără riduri, nedespuiată și neîncâlcită! 🙂

  2. M-am răcorit şi eu citind… 😉

    • Lia zice:

      Thanks, Potecuţo, ne-am răcorit amândouă aşadară.
      Sincer, mi-era teamă că se va arunca în mine cu roşii stricate 😆 , dar, mna, nu-i târziu 😉

  3. Dan zice:

    De proastă, logic. Proştii nu fac riduri de expresie. 😉

  4. molnar.geta@yahoo.com zice:

    Bravo Lia,exact cum simti,ma bucur ca esti prietena mea,te pup cu mare drag si felicitari!

  5. succesulpe zice:

    Intotdeauna luptatoare si invingatoare 🙂

    • Lia zice:

      :rol: eh, nici chiar aşa… ştiu că anumite lupte sunt în zadar, sunt sortite eşecului.
      Io lupt cu viaţa, îmi apăr principiile, dar mi se mai termină şi mie uneori „combustibilul”…

Lasă un răspuns

