Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în diverse..., Film şi muzică. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la

  1. Mugur zice:

    Aș spune: dacă e joi, e muzică! Doar că unii au spus doar poezie.
    Frumos alese melodiile. Mi-aduc aminte de o vreme când Aura era un fel de zeiță a muzicii. Au trecut câțiva ani de atunci!

    • Lia zice:

      Mulţumesc, Mugur, mă bucură că-ţi place alegerea mea. Am gândit să fie şi muzică şi poezie.
      Trec anii, doar că muzica Aurei va rămâne, eu o ascult cu plăcere şi acum… sau mai bine spus, mai ales acum… 😉

      • Mugur zice:

        Am ascultat-o cu mare plăcere în perioada sa de început. Când latura de jazz a devenit predominantă, nu am mai ascultat, căci acesta nu este preferatul meu. Asta nu înseamnă că nu am recunoscut calitățile ei de interpretă de jazz. Să știi că am ureche muzicală bună, așa că nu puteam rata o astfel de voce.

      • Lia zice:

        Eu am „descoperit-o” în perioada ei de jazz şi cum îmi place jazz ul am tot ascultat-o…

  2. Mugur zice:

    Propusesem Potecuței să facem un club de folk. Acum mi-am dat seama că merită gândit un fel de club de muzică. Nu am perfectat ideea, dar mă gândesc zilele astea, aprofundez, caut ceva soluții practice și poate se va realiza. Ideea este ca fiecare să venim cu propuneri muzicale, publicate sau nu pe blogurile proprii, dar sub umbrela unui nume de club. Fiecare să-și păstreze dreptul la semnătură proprie!!!
    Ai să vezi. Dacă finalizez măcar ideea, o voi face publică, astfel că veți putea aprecia singuri.

    • Lia zice:

      Nu ştiu ce să spun, Mugur, în materie de muzică sunt doar ascultătoare… fără pretenţii că aş cunoaşte… sunt afonul perfect. Dar ascult ceea ce-mi place şi în funcţie de dispoziţie. Dar dacă faceţi clubul mă abonez ca „spectatoare” cu drag.
      Dacă eşti în domeniu şi cunoşti… chiar ar fi o idee bună, eventual cu mici comentarii, un mic istoric…, aşa cum face mister „G” în postările lui despre pictori şi picturi.

      • Mugur zice:

        Nu sunt deloc în domeniu, sunt un bun ascultător. Dar nu este nevoie să fii în domeniu ca să poți propune câteva melodii spre audiție. Cam la asta gândeam. Spre exemplu, Potecuța mi-a descoperit câteva voci uitate sau chiar necunoscute (cum este cea de astăzi). Pentru asta cred că ar fi util un fel de club.

      • Lia zice:

        Păi, atunci „let go” … demarează proiectul şi vedem ce iese 🙂

Lasă un răspuns

