Să nu daţi cu roşii stricate în mine :)))))))))


Sunt la serviciu şi mă plictisesc şi pentru că este toamnă, este o vreme superbă şi am intrat în luna în care am deschis ochii cu mai bine de o jumătate de secol în urmă şi ar trebui să fac un chef de chef 😛 m-am tot gândit cum am să fac să ies un pic din monotonia anilor trecuţi. Aşa că m-am apucat să caut aiurea pe internet aranjamente, chestii hazlii… şi am dat peste astea:
http://serveteleduni.ro/
http://lampioane.net/
şiiiiiiiiii, fiindcă mi-a plăcut foarte mult ceea ce am găsit am de gând să comand şerveţelele Duni ca să-mi pot aranja masa cât mai elegant şi voi comanda şi câteva lampioane zburătoare să le dau drumul spre cer în noapte ca să marchez evenimentul.
Mnoa, nu mă laud cu asta… doar că vreau să vi le fac cunoscute şi vouă aceste produse… poate că veţi avea nevoie cândva… mi-am spus că o informaţie în plus nu strică 🙂

O zi superbă tuturora. Să vă fie bine!
Lia

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în diverse.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Să nu daţi cu roşii stricate în mine :)))))))))

  1. La mulți ani sănătoși și fericiți, dragă Lia! Sper că am nimerit ziua sau măcar am fost pe-aproape! 🙂

    • Lia zice:

      Mulţumesc, Petrică. Aş, mai am un pic… doar că mă pregătesc sufleteşte… de fapt nu asta voisem să punctez. Dar voiam să le fac reclamă gratuit 🙂 (ups, urăsc reclamele) celor cu şerveţelele, (sunt foarte faine) precum şi celor cu Lampioanele zburătoare… pentru că sunt frumoase. În plus sunt concitadini de-ai mei 😉

  2. Te ajutăm la aranjarea mesei? Să ne spui cum te-ai distrat. 😉
    Când ar trebui să îţi urăm? 😳

    • Lia zice:

      Potecuţo, dacă ai fi mai aproape, te-aş ruga să mă ajuţi la păpat… cu aranjatul mă descurc 😀 .
      😉 E, n-are importanţă, mai încolo un pic, după 20… dar urările de sănătate-s bine venite oricând… că ani nu vreau mulţi… mai puţini şi buni de acum înainte că-s băbătie :))))))))

  3. molnar.geta@yahoo.com zice:

    La multi ani Liae ,ce am vazut e foarte fian eu am emotii luni ajung Diana si Alex iar in 12 e evenimentul te puuuuuuuuuuuup

  4. Dan zice:

    Spun şi eu „La mulţi ani !, multă sănătate şi să dea bunul Dumnezeu să ţi se împlinească toate. Probabil că urarea tot în avans e, deşi azi de deja pe 3, dar e sinceră şi din inimă aşa că sper să treci cu vederea „graba”. Nu de alta dar nu am tot timpul netul la îndemână aşa că sunt şanse să ratez momentul.

    • Lia zice:

      Multe mulţumiri, Dane. Ştiu că e sinceră urarea… una venită din suflet niciodată nu-i prea devreme sau prea târziu făcută.
      Eh, amu io-s cea care am spus că luna asta este evenimentul. Sincer am crezut că va trece neobservat acest aspect, a fost doar punctul de legătură înspre ceea ce voisem să promovez. Văd că-s destul de puţine clickuri pe linkurile pe care le-am pus. Se pare că undeva am greşit când am scris postarea. Mnoa, nu mă pricep la publicitate. Mea culpa, văd că iese în evidenţă doar că urmează să împlinesc nişte ani 😀

Lasă un răspuns

