Rugăciune


Iartă-mă, Doamne, pentru păcatul tinereţii
de veşnic nebună îndrăgostită de viaţă
şi pentru nenumăratele mele omeneşti rătăciri.
Nu mă lepăda ispitelor şi mâniei;
lumea mea se surpă treptat,
visul meu a murit,
avântul mi s-a dus odată cu tinereţea.
Ajută-mă să nu cad pradă orbirii,
Nu mă arunca în braţele trufiei,
Fereşte-mă să cobor în prăpastia urii,
să rătăcesc printre meandrele lumii noi.
Rezervă-mi simplitatea şi voalul umilinţei,
Lasă-mi lumina ochilor şi-a minţii,
Imbracă-mi sufletul în haina iubirii şi toleranţei,
Înfăşoară-mă în buna-cuviinţă,
Pregăteşte-mă pentru ceasul ce va să vină
Şi mă iartă!
Ştiu că iar Îţi cer,
eu, cea păcătoasă,
care mi-am făcut pădurea biserică;

O, Doamne, mă iartă!

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Rugăciune

  1. gheorgica zice:

    Amin! Poti sa te mai rogi pentru un pacatos?

  2. succesulpe zice:

    Ridica-te din genunchi Lia! Sunt altii cei care ar trebui sa incerce exercitiul umilintei. 😛

    • Lia zice:

      Eh, „G”, io şi când mă rog stau în picioare. Nu ştiu de ce crezi că aş fi în genunchi. E drept că uneori viaţa a dat cu mine de pământ, dar, nu m-a înfrânt şi nici nu m-a îngenuncheat 🙂 . Sper să-mi rămână coloana dreaptă şi genunchii nezdreliţi 😛

      • succesulpe zice:

        Ruga mi se parea a fi venita prea de departe si mult prea adanca…
        Pentru mine, in genunchi inseamna niciodata ingenunchiata. 🙂

      • Lia zice:

        „Ruga mi se parea a fi venita prea de departe si mult prea adanca…”

        Cred că aşa ar trebui să fie orice rugă. Altfel nu-i văd rostul. Şi, uite, recunosc, păcătoasa de mine, că nu fac foarte des acest exerciţiu. Până şi fiica mea citind, m-a întrebat: ce-ţi veni mama, eşti bine?!
        Pur şi simplu aşa-mi veni în momentul acela, să privesc în mine şi să las să iasă la lumină ceea ce-mi trecea prin minte. 🙂

  3. ricamihai13 zice:

    În dimineața aceasta , uite, chiar acum, am spus o rugăciune, din suflet, citind ce-ai scris. Poate dacă nu ajungeam pe aici nu gândeam o rugăciune acum și de aceea mi se pare un mare câștig.

    • Lia zice:

      Mă bucur sincer că ai ajuns pe aici.
      Eu am descoperit întâmplător blogul tău şi chiar mi-a plăcut ceea ce am citit. Cred că am câştigat amândoi, Mihai.

  4. A. Răduţ zice:

    Crăciun cu sănătate, bucurie şi lumină în inimă !

    Cu stimă,
    Alexandru Răduţ

Lasă un răspuns

