şi nu mai ştiu…


nu ştiu ce duh îmi străbate câteodată fiinţa,
nici de unde vine imboldul să împletesc în cuvinte poveşti
despre timpuri şi oameni cu destine banale,
despre acei neştiuţi,
cei care-şi deapănă anii, de veacuri, cu fireştile trăiri.
însă,
cuvintele nu se lasă mereu împletite.
uneori, nu ştiu cum să le aşez,
cum să le potrivesc, ca să curgă cumsecade,
iar cititorul să se-aleagă cu idei şi simţământ.
mereu mă însoţeşte o spaimă amară
să nu înşir pe fila albă cuvinte fără de noimă,
şi, fără de rost, într-o doară scrise – precum se-nvăţară unii-
căci sunt cuvinte care înalţă omul,
precum şi cuvinte ce pe om îl coboară.
dar,
nu-mi dă pace de o vreme un rapace vierme mic,
o amarnică-ndoială:
oare a scrie-i o sminteală,
vremelnică rătăcire în ţara de umbre şi fum,
unde se nasc visurile, dorurile,
şi gânduri adiind precum vântul,
fără nicio urmă, fără niciun ecou.
ştiu că nimic nu va fi, niciodată, după voia mea
pentru că,
uneori, nici eu nu mai ştiu cine sunt,
se clatină în oglindă umbrele, apele,
în desişul pădurii curg măşti, – nu oameni, nu fapte –
mă îneacă fumul zădărniciei
şi nu mai ştiu…

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la şi nu mai ştiu…

  1. Cosmisian zice:

    Surprinzator de placut. Nu pentru ca tu ai scrie tu dintr-o data surprinzator, ci senzatia din mine ma face sa exclam: placut!

  2. anahoret2007 zice:

    S-o pui în cutiuţa aia a ta cu poezii bune! 😀

  3. Eu știu că tu știi să mă impresionezi mereu! Și asta-i suficient.

  4. Alexandru Răduţ zice:

    La mulţi şi frumoşi ani cu sănătate şi cu spor în toate !
    Să aveţi un an 2015 prosper, cu pace şi plin de bucurii.

    Cu respect,
    Alexandru Răduţ

    • Lia zice:

      Vă mulţumesc din suflet pentru gândurile bune!

      Cu preţuire, din Maramureş, La mulţi ani, rodnici şi buni, presăraţi cu de toate… în primul rând cu sănătate!!!

      Lia

Lasă un răspuns

