:P mă laud un pic …


Mi-au apărut câteva poezii în revista Boema.
Mulţumiri din suflet redactorilor şi în mod special Mariei Ieva.
Poate vreţi să răsfoiţi online:

http://www.boema.inforapart.ro/

mă găsiţi la pag. 20:

http://www.boema.inforapart.ro/reviste/Boema074.pdf

Noa, stiu că nu am trecut de mult pe aici, am şters un pic praful şi am vrut să împărtăşesc cu voi 🙂

Celor care astăzi sărbătoriţi vă urez din inimă: Tihnă, Bucurii, Iubire şi Senin.
PAŞTE FERICIT!!!

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la :P mă laud un pic …

  1. Ia să-ți faci nițel timp pentru a ne mai saluta din când în când! 😉

Lasă un răspuns

