eu nu-s…


privind în zări la fulgii de zăpadă
plângându-şi viaţa efemeră,
viaţă, tu, acum mi-e jale.
ai început s-aluneci spre apus
şi, eu nu-s decât o biată nebună rătăcită,
cel mai sărac om de pe pământ,
departe de satul răsfirat pe-un deal.

a fost un timp când mii de visuri
îmi alungau odihna şi-am hoinărit
prin lumea care moare
ca o solie a vieţii, a dragostei şi-a urii,
nebună visătoare.

m-am avântat pieptiş pe-al vieţii munte,
flăcări îmi curgeau prin vene.
am fost pământ mănos, verde pădure
şi pârâu limpede, în soare, strălucind,
smulgând din noaptea neliniştii,
cu o rază de speranţă, dimineţi.
am fost strigăt şi revoltă, de durere ţipăt surd.
mii de doruri ferecate, mii de visuri prinse-n laţ,
păsări rare în colivie… şi-am fost
şi sunt tăcere.

eu nu-s decât o biată nebună rătăcită,
cel mai sărac om de pe pământ,
departe de satul răsfirat pe-un deal.
viaţă, tu, acum mi-e jale,
că-ncet aluneci spre apus.

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la eu nu-s…

  1. Aliosa zice:

    PS !

    Auditie si vizionare placuta ! 🙂
    Aliosa.

  2. Mugur zice:

    Apusul vieții e un răsărit,
    în care ne cuprindem cu tot timpul
    ce l-am trecut prin ochi, umplând tot câmpul,
    cu doruri și trăiri ce-au tresărit.

    Ne naștem iar în tinderea spre-apus,
    cu-nțelepciunea timpului trecut,
    cu dorul faptelor ce n-am făcut,
    și liniștea cuvântului nespus.

  3. Geta Molnar zice:

    Lia mea si mie imi e jale si mi-e dor de copila mea ,clepsidra vietii mai are un pic de nisip 😦 te pup ❤

  4. anahoret2007 zice:

    Cred că după „castani”, este poezia care-mi place cel mai mult!

  5. Lia, dragă… ce dor mi-a fost să te regăsesc în şi prin rânduri!

  6. iamioana zice:

    Imi place mult titlul 🙂

Lasă un răspuns

