Uite că… m-am spovedit


ca să împlinesc ce am de împlinit vieţii,
am căutat lumina şi dreptatea din nadir pân’ la zenit:
uneori de-am ostenit şi am căzut,
m-am ridicat, n-am stat să-mi plâng de milă.
„lovită” când am fost, uneori, chiar dac-am ripostat,
pe nimeni, însă, niciodată nu am pizmuit şi n-am urât,
mai departe, drept şi apăsat călcat-am pe-al meu drum,
lăsând în legea lor pe cei făuritori şi aducători de clipe rele,
pe a vieţii cărare păşit-am mereu cu nădejde, cu bucurie.
ani în şir am tot privit către cerul albastru-nalt,
astăzi, însă, i-am vorbit: oare cât şi ce-am greşit?
Răspunde-mi nemărginire!
Uite că… m-am spovedit.

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Uite că… m-am spovedit

  1. Geta zice:

    niciodata cioara nu o sa fie privighetoare 😦

  2. Şi ne-ai mai dat o fărâmă din sufletul tău frumos! 😉

  3. Anonim zice:

    Interesant punct de vedere… să înţeleg că spovedania va veni din partea cealaltă? Păi, în cazul meu, nemărginirii i-ar trebui o eternitate să-mi spună cât, unde şi ce am greşit! 😀

    Amu, lăsând gluma… ştii tu: poţi s-o pui în cutiuţa cu poezii bune! 😉

  4. anahoret2007 zice:

    Interesant punct de vedere… să înţeleg că spovedania va veni din partea cealaltă? Păi, în cazul meu, nemărginirii i-ar trebui o eternitate să-mi spună cât, unde şi ce am greşit! 😀

    Amu, lăsând gluma… ştii tu: poţi s-o pui în cutiuţa cu poezii bune! 😉

  5. NV zice:

    Am fost mişcat de meditaţia ta impresionantă transpusă în „spovedanie”. Aş vrea însă, să fii sigură că întunericul şi nedreptatea nu vor învinge lumina si legile morale, chiar dacă uneori lupta între acestea este acerbă şi ne provoacă descurajare. Să avem deci curaj si să persistăm în „facerea binelui”.

Lasă un răspuns

