azi-noapte te-am visat…


ticăitul unui ceas orb, amintirile
cad peste mine ca stihiile iernii,
muşcă ca nişte animale de pradă
mici şi rele.
un bob de jăratec mai arde adânc
făcându-mi sângele să clocotească
precum o furtună…
s-a răsturnat în mine ceva:
azi-noapte te-am visat,
amândoi am râs mânzeşte
pe o pajişte înflorită,
lângă albastrul şi liniştea unui lac.
m-am trezit cu cearcăne violet,
deşi a fost doar un vis…
îţi scriu din mijlocul infernului.
uneori mă chinuie tăcerile tale;
prea multă linişte pentru zbuciumul meu
şi-mi ascult bătăile inimii,
sângele curgându-mi prin vene ca o cascadă,
în pustiu.
iar s-a răsturnat ceva în mine:
azi-noapte te-am visat…

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în LITERATURĂ, Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la azi-noapte te-am visat…

  1. Așa-s oamenii: visează iarna pajiști înverzite și lacuri albastre. Măcar prin asta își mai alină și ei dorința de a revedea câmpia înmiresmată și iazul viu. Că e mult încă, și nu știm câți le mai apucăm!

  2. Lia zice:

    Păi, mna, visu-i vis, n-are a face iarna nimic, cred … rar mi se întâmplă să-mi amintesc ce-am visat 😀 şi mai ales când visez roz 😛

  3. succesulpe zice:

    Frumoase imagini Lia…
    Nu stiu ce vis roz te-a determinat sa le scrii insa ai reusit.

    • Lia zice:

      „G” am scris-o în cinci minute, se pare că atunci reuşesc când scriu dintr-o suflare 🙂 . Nu contează, a fost un vis care a trecut odată cu noaptea…
      Venind dinspre tine aprecierea… sper să nu-mi urce la cap şi să mă cred poetă 😛 … mulţumesc mult!

  4. anahoret2007 zice:

    Cutiuţa… ştii tu care! 😀

  5. Lia zice:

    Cutiuţa cu bijuuri? :))))))) … este loc în ea.
    Mulţumesc mult, pustnicule, şă ştii că am fost curioasă dacă vei intra pe aici şi vei citi, vei spune ceva sau vei tăcea… am constatat că nu spui un cuvânt acolo unde nu-ţi place 😛 , pretenţiosuleeeeee! :))

  6. Dan zice:

    Mi-a fost dor de tine. Unde ai fost ?

  7. cuvinte23 zice:

    visuri…ooofff…visuri…visuri

Lasă un răspuns

