Nu este un îndemn să cumpăraţi cartea… pur şi simplu mă laud un pic :)


Am reuşit să public un roman pe Lulu.com fără costuri, cartea este în format clasic, tipărită. Cu un simplu click pe linkul de mai jos va apărea poza primei coperţi:

http://www.lulu.com/shop/lia-mure%C5%9Fan/rada/paperback/product-21651562.html

Sub fotografie apare cuvântul preview, cu un click se deschide o fereastră şi se pot răsfoi 12 pagini(din săgeţile de sus din stânga ecranului), în ultima pagină apare fotografia celeilalte coperţi.

(am revenit cu amănunte suplimentare deoarece am fost întrebată…)

Ştiu că datorez scuze celor care citiţi acest blog pentru că în ultima vreme am lăsat „să se aştearnă praful” pe aici. Pur şi simplu viaţa m-a sechestrat… şi timpul nu-mi mai este prieten. Voi reveni…
Doar gânduri bune din Maramureş pentru voi toţi. Indiferent pe unde vă poartă paşii, să vă fie bine!

Lia

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în diverse.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Nu este un îndemn să cumpăraţi cartea… pur şi simplu mă laud un pic :)

  1. july zice:

    Si tie sa-ti fie bine, Lia, si felicitari pentru carte !

  2. Felicitări, Lia! Te aştept cu postări noi când ai timp…

    • Lia zice:

      Ufffffffff, Potecuţo, te rog iartă-mă, de zăpăcită ce-s n-am răspuns comentariului tău. Am fost convinsă că am făcuto. Acum mi-e ruşine, n-aş vrea să interpretezi greşit.
      Mulţumesc mult!

  3. Mă bucur pentru tine, Lia! Sper să te reîmprietenești cu timpul și să revii cât mai des printre noi! 🙂

  4. felicitări :*! o vreau cu autograf

  5. Pingback: Într-un suflet de copil… | Poteci de dor

  6. rubenbucoiu zice:

    Felicitari 🙂 ..e un cuvant acolo care are nevoie de o mica interventie „raliza”…nu ca ar fi mare lucru..constat si eu 🙂

    • Lia zice:

      Mulţumesc, Ruben!
      Aşa-i, s-a strecurat o greşeală, am văzut şi noi destul de târziu, abia când a apărut pe siteul editurii. O tastă aiurea, oboseala şi neatenţia. Vom încerca să corectăm, dar, nu ştiu dacă se mai poate.

  7. Bucuria ta literară este și bucuria noastră, Lia, mai ales că ne-am citit și ne citim cu plăcere de multă vreme. Este un moment deosebit, chiar acum am aflat – de la Geanina – și suntem siguri că el va fi urmat, într-o linie firească, și de altele. 🙂
    Spor la scris în continuare îți dorim cu toată sinceritatea, să ai aceeași aplecare permanentă către texte deosebite în care pulsează viața.
    Felicitări!

    • Lia zice:

      Mulţumesc din suflet, Cristian. Toate gândurile mele bune pentru voi doi, oameni frumoşi. Aşa cum am mai spus, poate, fără încurajările şi ajurorul vostru în corectarea unelor „gâlme” din text, în cenaclul Amprente Literare, îmi lua mai mult timp pentru corectii şi firesc amânam publicarea.
      Aşa este, sper ca timpul să-mi permită să mă ocup şi de restul textelor pentru a le pregăti să apară între coperte.
      Spor la scris şi vouă… la cât mai multe volume publicate.
      Toată stima şi recunoştinţa mea!

  8. Mă bucur tare, tare mult pentru realizarea ta, draga mea, Lia! Multe felicitări!

    • Lia zice:

      Multe mulţumiri, vrânceanco dragă! Spor la scris, sper ca întro bună zi să ţin în mână următorul tău volum. Mult succes în realizarea proiectelor propuse!
      Îmbrăţişări şi doar gânduri bune din Maramureş…

  9. vasilegogea zice:

    Felicitări!
    Ne amintim vorba lui Homer (opusă celei spuse tot de el): „ne bucurăm de daruri chiar dacă sunt mici”!

  10. Pingback: Între întrebare şi răspuns… o viaţă | Poteci de dor

Lasă un răspuns

