Vă mulţumesc tuturor cititorilor şi criticilor mei…


Am reuşit să pun între coperte şi al doilea roman dar am revăzut şi corectat şi romanul Rada. Poate pentru unii a publica pe Platforma Lulu nu înseamnă mare lucru. Eu cred că este aidoma publicării la oricare editură românească. Deosebirea constând în faptul că nu m-a costat absolut nimic. în cazul în care nu se vinde cartea (şi ştim foarte bine câtă carte se vinde, mai ales dacă nu eşti un autor cunoscut) nu rămâi doar cu cheltuiala.
Din păcate datorită taxelor de expediere preţul cărţii este un pic mai ridicat.
Mi-aş fi dorit să existe şi în România o astfel de platformă şi edituri online. Poate că sunt şi nu am eu cunoştinţă.

Mulţumiri speciale şi întreaga mea recunoştinţă redactorului-şef al „Revistei Forţelor Terestre”, colonel Dragoş Anghelache, pentru încrederea pe care mi-a arătat-o şi pentru susţinerea constantă. Datorită domniei sale fragmente din acest roman au văzut lumina tiparului în paginile revistei mai sus amintite. Acela a fost debutul meu literar. Cuvintele sunt prea sărace ca să poată descrie emoţiile simţite atunci. Chiar dacă după aceea texte scrise de mine (în special poezie) au apărut în mai multe volume antologice al Cenaclului „Amprente Literare”, emoţia nu a mai fost aceeaşi.

Mulţumiri din suflet domnului Dan Moldovan pentru susţinere şi pentru fotografiile domniei sale. Una ilustrează coperta, celelalte apar între filele acestei cărţi, completând imaginea satului maramureşean.

Multe mulţumiri domnului Costel Macovei pentru susţinere şi încurajările repetate începând din 2007 de când a citit primele fragmente ale acestui roman.

Mulţumesc tuturor cititorilor şi criticilor mei. Fără aceşti oameni nu cred că aş fi continuat să scriu şi nu era posibilă apariţia acestei cărţi.

Cu preţuire şi recunoştinţă,
Lia Mureşan

Pentru cei care doresc să răsfoiască câteva pagini, este suficient un click pe linkul de mai jos şi apoi un click pe preview:

http://www.lulu.com/shop/lia-muresan/din-neguri-de-timp-uitate/paperback/product-21772094.html , http://www.lulu.com/spotlight/RADA21

O săptămână bună tuturor!

Despre Lia

despre mine las să spună alţii... sunt doar un boţ de lut cu ochi... cu bune şi rele... fiinţez.
Acest articol a fost publicat în diverse..., LITERATURĂ. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vă mulţumesc tuturor cititorilor şi criticilor mei…

  1. gheorgica zice:

    Felicitari Lia! Luna perseidelor sa iti aduca multi cititori si comenzile sa curga ca stelele in noaptea asta. Iar romanul tau sa lumineze mintile celor ce il citesc. M-ai pus in mare incurcatura
    Nu se mai gasesc biblioteci. Asa ca dupa ce am sa cumpar romanul tau un timp o sa aba locul pe noptiera. Numai bine!

  2. Felicitările mele, Lia dragă, pentru reușită și mult succes în promovarea cărții! Sunt sigur că va fi o carte căutată și citită, datorită talentului tău!

    • Lia zice:

      Mulţumesc mult, Petrică! În ce priveşte promovarea, nu mă pricep… sper să se autopromoveze, eu am scris şi cu sprijin am reuşit să o public. De aici încolo, timpul va decide.

  3. Felicitări dragă Lia! Îmi doresc să o citesc, cum a spus gheorgică, va sta pe noptiera mea 😉

    • Lia zice:

      Potecuţo, mi-aş dori să-mi pot permite să ţi-o ofer cu autograf. Nu pot… în schimb pot să-ţi spun cu toată sinceritatea că mă bucură nespus de mult că îţi doreşti acest roman. Sper să reuşeşti să o comanzi. Habar nu am ce s-a întâmplat cu siteul editurii Lulu.com că eu încerc să cumpăr câteva exemplare şi nu reuşesc. Este prima oară când mi se întâmplă să-mi dea eroare la ordinul de plată. Le-am trimis un mesaj, sper să primesc un răspuns din partea lor.
      Îmbrăţişări cu drag…

      • Lia, nici nu aş putea accepta asta. Ce ar însemna dacă toată lumea ar aştepta să o primească de la tine? Bine, de autograf nu scapi dacă ne vom întâlni vreodată 😀
        Te pup!

      • Lia zice:

        Mi-ar face o plăcere deosebită să ne întâlnim. Dacă te vor purta paşii cumva, cândva, prin Maramu’ dă-mi un semn şi cu mare drag…

  4. Adeena zice:

    Felicitari Lia si mult succes in continuare!!!

Lasă un răspuns

